perjantai 12. helmikuuta 2010

Halfway there

Nonnih, sitä oltais sitten puolessa välissä paisumista jota raskaudeksikin kutsutaan. Hyvä hyvä ja kaikki kuosissa edelleen!
Oon ollut aivan järkyttävän kiireinen, eli eipä ole blogiin tullut juuri kirjoiteltua. Nääs sain tosiaan sen järjestötyöpaikan, hurraa,  ihan oikea alan homma ja vielä uskomattoman hyvällä palkalla.
Hyvästi köyhäily ja tervetuloa stressi... Oon meinaan vääntänyt tässä nyt sekä kahvilaa että tätä järjestöjuttua, joka kyllä virallisesti alkaa vasta 18pv tätä kuuta, mutta kun on paljon juttuja jotka täytyisi olla jo nyt valmiina. Eli oon vääntänyt excel-laskelmia budjetista ja apurahahakemusia Euroopan sosiaalirahastolle ja muuta tällästä "iisiä" hommaa etenkin ranskaksi. Pikkasen meinasi usko loppua jossain vaiheessa, mutta selvisin kuin selvisinkin niistä kunnialla.

Nyt työn alla iisimpi tehtävä, eli power point esityksen laatimisen ensiviikkoisen "chantier d´insertion"in lanseeraukseen. Kyseessä on siis työttömille ja syrjäytyneille nuorille pidettävä 8kk kestävä "työpaja" joka tähtää heidän sopeuttautumiseensa  työelämään ja yht.kunnalliseen ja sosiaaliseen demarginalisaatioon. Mä tulen toimimaan siis näissä hommissa tittelillä assistant-manager (ooh-la-laa!) ja mm. vastaamaan viestinnästä ja sponsoreiden hankinnasta ja muista paperinpyörityshommista.

Kahvilassakin vielä tän kuun loppuun, koska tällä viikolla karnevaali ja jotkut hemmetin international purjehduskisat, joten en voinut jättää porukkaa pulaan, koska mua paikkaamaan ei ole vielä ketään. Että hektiset seuraavat kolme viikkoa, ja sitte pitäs alkaa helpottamaan. Olin oottanut karnevaalia ihan kypällä, mutta nyt vaikuttaa siltä etten pääse osallistumaan vaan painan duunia kaikki illat. Aaargh. :( Mutta katotaan jos onnistuis yks vapaapäivä. Ja sitten on tietty mahdollisuus osallistua pyjama-karnevaaliin muistaakseni tänä sunnuntaina klo 4 aamulla töitten jälkeen, jos virtaa riittää :). Oon kyllä ostanut toivekkaana jo kaikki vermeetkin hienosta maskista puuhkaan.

Tällästä olis luvassa...

Mutta nyt taas vääntämään työjuttuja ennen iltavuoroa. Blaah. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti